سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جوراب افزایش قد داروخانه ژل کفش کتونی بوت بلند کننده 2024

انواع جوراب افزایش قد معرفی کفی قد در بازار به همراه مشخصات کامل

جوراب و کفی های افزایش قد بهترین راه برای بلند کردن قد میباشند این کفی ها به سادگی خراب نمی شوند و اگر دست مراقبت شوند میتوانید تا سالیان زیادی از این کفی ها استفاده نماییدتمام محصولات کفی جوراب افازیش قد توسط  تیم تحریریه فروشگاه لینک سرا ما به طور مستقل انتخاب و تنظیم شده اند.  آیا به بلند شدن قد نیاز دارید بیش از این به جستجوی کفی های کشویی افزایش دهنده قد برای خود هستید  این کفی ها نه تنها مقرون به صرفه است بلکه استفاده از آنها آسان است. نگران نباشید ، آنها را داخل کفش ها ، کفش های ورزشی یا چکمه های خود قرار دهید و به راحتی چند سانت به قد خود اضافه کنید. چیزی که آنها را به خرید حتی بهتر تبدیل می کند این است که می توان آنها را از یک کفش به یک کفش دیگر منتقل کرد ، بنابراین یک جفت همه آنچه شما نیاز دارید است.از آنجا که با خرید جوراب افزایش قد میتوانید بلند تر شوید ، این نکته را هم باید در نظر داشته باشید که برای استراحت به پا نباید همیشه از این جوراب بلند کننده قد استفاده نمایید چون باید به پای خود استراحت دهید

 

 

جوراب افزایش قد

 

 

یک کفی و جوراب سبک و راحت : 

با این کفی های مقاوم اعتماد به نفس خود را افزایش دهید ، که باعث افزایش قد حدود 2.5 اینچ می شود.  کفی های بلندی این افزایش قد زنانه مردانه 1402 کفش به گونه ای ساخته شده است که در داخل کفش های مورد علاقه شما جای گرفته و قد کمی بیشتری به شما می دهد. این کفی های زیرک که از کف EVA ساخته شده و ترکیبی کامل از راحتی و پشتیبانی است ، کفش مورد علاقه شما را به کفش آسانسور مورد علاقه شما تبدیل می کند. شما از نگاه دنیا با آن ارتفاع اضافی در زیر پایتان لذت خواهید برد و کفی آن ساخته شده است تا به شما کمک کند تمام روز را روی پاهایتان بمانید.


استفاده شده از فناوری حباب هوا :

فناوری منحصر به فرد حباب هوا است که هنگام پوشیدن در کفش شما بالشتک ایجاد می کند و ضربه را جذب می کند. فرقی ندارد جوراب افزایش قد باشد یا کفی چون این محصولات جنس سیلیکونی اتس پس نرم و راحت میباشد فقط کافی است داخل کفش بگذارید البته معمولا جوراب قضیش با کفی فرق میکنه چون وقتی میپوید روی پای شما فیکس میشه و حتما جوراب نخی کشی باکیفیت بپوشید تا پا عرق نکنه و حتما از کفش ساق بلند استفاده نماییدنمایه کم فضای کفش شما را در مقایسه با کفی های تمام قد کوتاه اشغال می کند ، تقریباً با هر سبک کفش  سازگاری دارد.


موارد احتیاط هنگام استفاده از کفی پاشنه پا :

کفی ها برای همه موارد ایده آل نیستند. آنها برای همه کفش ها مناسب نیستند مخصوصا کفشها خیلی تنگ مناسب نیست و بهترین کفش کفش های ساق دار برای این کفی ها هستند . کفی ها با کفش های بالاتر ، مانند کفش های سبک بوت و کفش های کتانی بالا ، بهترین عملکرد را دارند. استفاده از کفش ساق کوتاه توصیه نمیشود کفی ها فضای بیشتری از فضای داخلی کفش شما را اشغال می کنند ، بهتر است از کفشی با اندازه یک اندازه بزرگتر از اندازه طبیعی خود استفاده کنید تا لایه اضافی را در خود جای دهید. پاشنه کفشی را که می خواهید با کفی استفاده کنید ، دوباره بررسی کنید. اگر پاشنه خیلی کم سوار شود ، کفی با افزایش قد ممکن است باعث لغزش بیش از حد شود. اگر چنین است ، سرمایه گذاری در یک جفت کفش آسانسور را در نظر بگیرید.برای بهترین عملکرد ، همیشه کفش های با ارتفاع مناسب را بپوشیداگر می خواهید تجربه راحتی راحت تر ، ایمن تر و افزایش قد بیشتری داشته باشید ، لطفا کفش های حرفه ای افزایش قد را انتخاب کنید.





این ژل باعث می شود که پاشنه پا به اندازه کافی نرم باشد gel ژل لانه زنبوری وضعیت پایداری را در انواع مختلف کفش ایجاد می کند. رویه مخمل راحتی ضد عرق. دارای یک جام پاشنه آناتومیک است که حداکثر پشتیبانی و همچنین راحتی روز را ارائه می دهد.


نام محصول:

کفی افزایش قد

مورد شماره.

IN-0540

اندازه:

S / M / L

روش بسته بندی:

1 جفت / کیسه PE ، 100 جفت / کارتن

مزایای محصول و تولید:

♦ 3 ارتفاع انعطاف پذیر برای انتخاب



کفی مموری فوم افزایش قد




کفی فوم افزایش قد طول کامل کفی های بلند یونیکس ، مناسب برای خانمها و آقایان. سطح مموری فوم باعث راحتی پای شما می شود. ساخته شده از مواد EVA ، فوق العاده تنفس و خوشبو کننده. با احتیاط هیچ کس نمی داند که شما آنها را می پوشید. متناسب با بیشتر سبک کفش ها ، کفش های کتانی ، بوت و مربی است. 


طول هوشمند 3/4: در مقایسه با کفی های افزایش طول تمام قد ، فضای کمتری در کفش شما اشغال می شود و سازگاری با طیف گسترده ای از سبک کفش را فراهم می کنداگر بلافاصله آنها را روی هم انباشته یا زیاد استفاده کنید ، ممکن است باعث درد پا شود. اکثر کاربران متوجه می شوند که به آرامی راه خود را به کفی های افزایش قد راحت می کنند و به بهترین نتیجه می رسند. تفاوت های دیگر با کفی های معمولی ممکن است شامل موارد زیر باشد: کاهش ثبات جزئی ، افزایش فشار بر روی کف پا ، کوچک شدن اندازه.وزن: 2.4 اونس * وزن واقعی متفاوت است. بسیار سبک وزن ، حتی پیاده روی آنها را متوجه نخواهید شد.



کفی های مموری فوم برای کفش پاشنه بلند

رنگ:

صورتی / بژ

اندازه:

35-36،37-38،39-40،41-42 (1.5 سانتی متر / 2.5 سانتی متر / 3.5 سانتی متر)

عملکرد:

افزایش قد ، عطرزدایی ، تنفس

ویژگی:

سازگار با محیط زیست ، تنفس ، با دوام و کاربردی

بسته بندی:

1 جفت / کیسه پلی

وزن ناخالص منفرد:

0.050 کیلوگرم



کفی افزایش قد لینک سرا 



چگونه می توانم قیمت را دریافت کنم؟

-ما معمولاً ظرف 12 ساعت پس از دریافت درخواست شما نقل قول می کنیم (به استثنای آخر هفته و تعطیلات). اگر برای دریافت قیمت فوری هستید ، لطفا با ما ایمیل کنید یا از راه های دیگر با ما تماس بگیرید تا بتوانیم پیشنهاد قیمت را به شما پیشنهاد دهیم.


 آیا می توانم نمونه بخرم؟

آره. لطفا با ما تماس بگیرید. هزینه نمونه 10? بیشتر از قیمت اصلی است. مشتریان ما باید هزینه حمل و نقل را تحویل بگیرند.-ما کیفیت خوب و قیمت رقابتی را حفظ می کنیم تا از سود مشتریان خود اطمینان حاصل کنیم. علاوه بر این ، ما به هر مشتری به عنوان دوست خود احترام می گذاریم و صادقانه با آنها تجارت می کنیم و با آنها دوست می شویم ، مهم نیست از کجا آمده باشند.


کفش محافظ انگشت کفش محافظ انگشت شکل ضد چین و چروک کفش کفش کفش کفشکفش محافظ انگشت کفش محافظ انگشت پا شکل ضد چین و چروک کفش کفش محافظ کفش کفی ورزشی PU با کشش بالا و راحت با جذب شوک کشش بالا و کفی ورزشی PU با قوس راحت با جذب شوکلوازم جانبی کفش ضد لغزش فروش محافظ ژل کوسن های پاشنه نامرئی لوازم جانبی کفش ضد لغزش محافظ ژل کوسن پاشنه نامرئیمهاربند محافظ قابل تنظیم جهت پشتیبانی از تنیس فشرده سازی تنیس ورزشی الاستیک نئوپرن برای مردان پشتیبانی از آستین قابل تنظیم برای پشتیبانی از تنیس فشرده سازی 



بررسی اجمالی

جزئیات سریع

نام تجاری:

ZEBRAGUARD

شماره مدل:

KHSS-IS-V003-010

مواد:

مخمل + TPR

نوع کفی:

کفی افزایش یافته

بسته بندی و تحویل

اندازه بسته تک:

31X10X3 سانتی متر

وزن ناخالص منفرد:

0.260 کیلوگرم

نوع بسته بندی:




کفی فوم افزایش قد



کفی فوم افزایش قد



محصول: پد کفش جنسیت: جنس تک ماده: EVA رنگ: همانطور که در تصویر نشان داده شده اندازه: مردان و زنان ، می توانید پد کفش را برش دهیدبه اندازه کفش شما. اندازه کفش مناسب: زن و مرد نوع کفی: کفی مراقبت های بهداشتی عملکرد: بلند کردن ، ضخیم شدن ، نرم ،راحت ، تنفس ، جذب شوک ، خوشبوکننده ویژگی: نرم ، راحت ، ضربه گیر ، مناسب کفش های ورزشی.



جوراب فزایش قد سیلیکونی 



جوراب فزایش قد سیلیکونی محافظ پاشنه پا جداکننده انگشت پا طبیعی محافظ انگشت پا سیلیکون طبیعیکوسن های پشتی پاشنه ای برای بلندتر شدن شما اضافه کردن کفی های قد GEL بالشتک های پشت پاشنه بلندتر شما باعث اضافه شدن کفی های ارتفاع کفی های ورزشی سبک وزن و تنفس کفی های سبک وزن قابل تنفس هستندجوراب ارتوپدی  تولید زنان قابل تنظیم کفی نامرئی جوراب های افزایش دهنده قدروش بسته بندی مختلف برای انتخاب ، مطمئناً روش بسته بندی متفاوت دارای مقدار بسته بندی مختلف برای 1 کارتن است. شما می توانید طرح مورد علاقه خود را انتخاب کنید و به ما بگویید ، سپس ما وزن دقیق و مقدار کارتن را به شما می دهیم.



 روش شستشو: آب گرم ، دست ملایم ، خشک طبیعی ، قابل استفاده مجدد.


 طراحی: طراحی های نصب شده در 2-7 روز به پایان می رسد.


ویژگی جوراب فازایش قد 2021:

قد تناسب اندام خود را به صورت نامرئی افزایش دهید: پس از پوشیدن ، جوراب بپوشید ، کسی متوجه نخواهد شد که شما کفی های افزایش قد می پوشید ، هیچ کس متوجه کفش های شما نمی شود ، بسیار طبیعی است.

به عنوان جام پاشنه پا عمل کنید: طراحی منحصر به فرد بیونیک در داخل و خارج منحنی ، متناسب با پاشنه است.

دوباره به انجام آنچه دوست دارید برگردید - ورم فک کف پا ، خار استخوان و پاهای خشک و پینه بسته بدون حمایت مناسب صدمه می بینند! حتی باعث ترک خوردن پاهای خود به دلیل ترک ناخوشایند می شود. با پشتیبانی راحت ، انعطاف پذیر ، رطوبت ، و نئوپرن های م effectiveثر ما ، به شما نشان می دهد که پدیکور خود را در ساحل نشان دهید ، یا پیاده روی ، دوچرخه سواری و دویدن در سریعترین زمان ممکن!

استفاده از کفش های سایز بزرگ توصیه می شود. اگر اندازه کفش خیلی کوچک باشد ، ممکن است پوشیده یا فشرده شود.

نکات :

-لطفاً قبل از استفاده آن را در آب بشویید. در هوا خشک شود ، از قرار گرفتن در معرض آفتاب و آتش خودداری کنید.

حداکثر پس از 60 روز می توان آن را تغییر داد. به طور منظم تغییر دهید بهترین است.

-اگر پاهایتان به راحتی عرق می کنند مقداری پودر بچه را روی آستین ها بگذارید تا عرق و احساس چسبندگی پا را کاهش دهد.

مشخصات:

نام: کفی های افزایش یافته با نامرئی ویژگی: نامرئی ، نرم و راحت ، ضربه گیر

ماده: سیلیکون نرم

قد: 2.5 سانتی متر / 3 سانتی متر / 3.5 سانتی متر / 4 سانتی متر / 4.5 سانتی متر / 5 سانتی متر


مناسبت: جلسه ، عروسی ، دوست یابی ، مهمانی ، رویدادهای ویژه. کفی های افزایش ارتفاع نامرئی 5 سانتی متر بهترین کفی های افزایش قد کفی های افزایش قد 5 اینچ کفی های افزایش قد 3 اینچ کفی های افزایش قد سیلیکون کفی های افزایش قد بهترین کفی های افزایش قد کفی های افزایش قد 5 اینچ کفی های افزایش قد 3 اینچ کفی های افزایش قد سیلیکون کفی های افزایش قد  کفی های افزایش قد نزدیک من کفی های افزایش قد 4 اینچ